Montaż

Montaż Diesel + LPG / CNG

Dane dotyczące eksploatacji samochodów ciężarowych oraz busów z których zamontowano system Dega MIX i uzyskane oszczędności Diesel + LPG / CNG

1. Stosując system Dega Mix uzyskujemy zmniejszone zużycie paliwa oraz mniejsze zużycie silnika.

2.
Oszczędności uzyskujemy nie tylko przez zastąpienie 20% ON ale głównie zwiększjąc sprawność spalania

3.
LPG + ON / CNG + ON tak dynamizuje proces spalania, że uzyskujemy 100% energii z podanej mieszanki. Jest to wynik do tej pory nie osiągalny przy spalaniu samego ON

4.
Dzięki dokładnemu spalaniu (ON+LPG / ON+CNG) uzyskujemy większą moc i moment obrotowy.

5.
W niektórych silnikach turbodoładowanych udaje się uzyskać moc nawet o 30% większą do mocy wyjściowej silnika

6. Uzyskany w ten sposób wzrost parametrów silnika nie wpływa negatywnie na jego żywotność gdyż jest on wynikiem całkowitego spalenia mieszanki.

7.
LPG sprawia, że silnik samochodu staje się bardziej elastyczny i pełna moc uzyskiwana jest przy niższej prędkości obrotowej. Wpływa to na ekonomię i oszczędności, gdyż im mniejsze obroty tym mniejsze zapotrzebowanie na ON

8.
Posiadając instalacje LPG+ON / CNG+ON  kierowca TiR-a czy autobusu uzyskuje znacznie mocniejszą jednostkę napędową więc nie potrzebuje tak intensywnie wciskać pedał gazu jak na ON. Przeciwnie mając 25% mocy więcej, przy nie zmienionych obrotach prowadzi pojazd na wyższych biegach bez konieczności częstych redukcji biegów w celu zwiększenia prędkości.

9.
Ma to ogromny wpływ na obiżenie obciążenia układu zasilania diesla, co znacznie przedłuża jego żywotność.

10.
Szczególnie w systemach Comon Rail, które pracują ze zmiennym ciśnieniem w zależności od prędkości obrotowej i obciążenia.

11.
Użycie podwójnego systemu zasilania to brak sadzy i związków sadzy w spalinach.

12.
Wynikiem tego jest czysta komora spalania i gwarancja iż nagar nie pozakleja pierścieni tłokowych niszczące przy okazji gładzie cylindrów. Dodatkowo mamy czyste zawory wydechowe, łopaty turbin a to znacznie przedłuża żywotność katalizatorów i filtrów cząstek stałych DPF/FAP.

13.
Dopalanie ciężkich trakcji ON powoduje, że brak osadu smarnego. Który podczas pracy silnika przedostaje się po ściankach cylindra do oleju silnikowego zanieczyszczając go i stopniowo zmniejszając jego właściwości ochronne i smarne.

14.
Stosując system Dega Mix również biopaliwa ulegają prawie całkowitemu dopaleniu. A tym samym uzyskujemy dodatkowo 20% oszczędności.

15.
Ogromną zaletą tej instalacji jest fakt iż nie ma konieczności modyfikacji konstrukcji silników. Instalacja jest na tyle uniwersalna, że można ją stosować we wszystkich rodzajach silników diesla, także w bardzo nowoczesnych.

Dega Mix są systemami mało inwazyjnymi, instalacja ogranicza się jedynie do montażu dodatkowego osprzętu i dlatego w przypadku leasingu nie ma potrzeby pytania o zgodę. Gdyż sama instalacja jest dodatkowym urządzeniem nieingerującym w przedmiot leasingu i powinna być traktowana jak np. przystawki do wywrotki, która podwyższa wartość pojazdu i zwiększa aktywa banku. Przy sprzedaży pojazdu można bez problemu zdemontować całą instalację by móc ją ponownie zastosować w następnym samochodzie.

Zobacz ulotkę DegaMix w wersji PDF

 

Comments are closed.