Montaż Diesel + LPG / CNG
Dane dotyczące eksploatacji samochodów ciężarowych oraz busów z których zamontowano system Dega MIX i uzyskane oszczędności Diesel + LPG / CNG
1. Stosując system Dega Mix uzyskujemy zmniejszone zużycie paliwa oraz mniejsze zużycie silnika.
2. Oszczędności uzyskujemy nie tylko przez zastąpienie 20% ON ale głównie zwiększjąc sprawność spalania
3. LPG + ON / CNG + ON tak dynamizuje proces spalania, że uzyskujemy 100% energii z podanej mieszanki. Jest to wynik do tej pory nie osiągalny przy spalaniu samego ON
4. Dzięki dokładnemu spalaniu (ON+LPG / ON+CNG) uzyskujemy większą moc i moment obrotowy.
5. W niektórych silnikach turbodoładowanych udaje się uzyskać moc nawet o 30% większą do mocy wyjściowej silnika
6. Uzyskany w ten sposób wzrost parametrów silnika nie wpływa negatywnie na jego żywotność gdyż jest on wynikiem całkowitego spalenia mieszanki.
7. LPG sprawia, że silnik samochodu staje się bardziej elastyczny i pełna moc uzyskiwana jest przy niższej prędkości obrotowej. Wpływa to na ekonomię i oszczędności, gdyż im mniejsze obroty tym mniejsze zapotrzebowanie na ON
8. Posiadając instalacje LPG+ON / CNG+ON kierowca TiR-a czy autobusu uzyskuje znacznie mocniejszą jednostkę napędową więc nie potrzebuje tak intensywnie wciskać pedał gazu jak na ON. Przeciwnie mając 25% mocy więcej, przy nie zmienionych obrotach prowadzi pojazd na wyższych biegach bez konieczności częstych redukcji biegów w celu zwiększenia prędkości.
9. Ma to ogromny wpływ na obiżenie obciążenia układu zasilania diesla, co znacznie przedłuża jego żywotność.
10. Szczególnie w systemach Comon Rail, które pracują ze zmiennym ciśnieniem w zależności od prędkości obrotowej i obciążenia.
11. Użycie podwójnego systemu zasilania to brak sadzy i związków sadzy w spalinach.
12. Wynikiem tego jest czysta komora spalania i gwarancja iż nagar nie pozakleja pierścieni tłokowych niszczące przy okazji gładzie cylindrów. Dodatkowo mamy czyste zawory wydechowe, łopaty turbin a to znacznie przedłuża żywotność katalizatorów i filtrów cząstek stałych DPF/FAP.
13. Dopalanie ciężkich trakcji ON powoduje, że brak osadu smarnego. Który podczas pracy silnika przedostaje się po ściankach cylindra do oleju silnikowego zanieczyszczając go i stopniowo zmniejszając jego właściwości ochronne i smarne.
14. Stosując system Dega Mix również biopaliwa ulegają prawie całkowitemu dopaleniu. A tym samym uzyskujemy dodatkowo 20% oszczędności.
15. Ogromną zaletą tej instalacji jest fakt iż nie ma konieczności modyfikacji konstrukcji silników. Instalacja jest na tyle uniwersalna, że można ją stosować we wszystkich rodzajach silników diesla, także w bardzo nowoczesnych.
Dega Mix są systemami mało inwazyjnymi, instalacja ogranicza się jedynie do montażu dodatkowego osprzętu i dlatego w przypadku leasingu nie ma potrzeby pytania o zgodę. Gdyż sama instalacja jest dodatkowym urządzeniem nieingerującym w przedmiot leasingu i powinna być traktowana jak np. przystawki do wywrotki, która podwyższa wartość pojazdu i zwiększa aktywa banku. Przy sprzedaży pojazdu można bez problemu zdemontować całą instalację by móc ją ponownie zastosować w następnym samochodzie.
Zobacz ulotkę DegaMix w wersji PDF